Servis
Mapa servisních středisek
Jihočeský kraj
- kontaktní osoba: Jiří Venuš
- U Poráků 512 (Horní brána)
- 381 01 Český Krumlov
- Brloh 246
- 382 06 Brloh
Jihomoravský kraj
- Šimáčkova 5
- 602 00 Brno
- kontaktní osoba: Pavla Vídeňská
- Uhřice 274
- 696 34 Uhřice
Karlovarský kraj
- Jahodová 288/4
- 360 07 Karlovy Vary
Kraj Vysočina
- kontaktní osoba: Jan Kotlan
- Hrotovická 176
- 675 22 Třebíč - Stařeč
Královéhradecký kraj
- Lhota pod Libčany 174
- 503 27 Lhota pod Libčany
- kontaktní osoba: Martin Marek
- Žižkovo náměstí 9
- 549 01 Nové Město nad Metují
Liberecký kraj
- kontaktní osoba: Petr Peníška, Jiří Vyskočil
- Na Srázu 296
- 463 12 Liberec 25
Moravskoslezský kraj
- kontaktní osoba: Michal Matušík
- Koblovská 503/125
- 725 29 Ostrava, Petřkovice
Olomoucký kraj
- Horní Hejčínská 3
- 779 00 Olomouc
Pardubický kraj
- Lhota pod Libčany 174
- 503 27 Lhota pod Libčany
- Mánesova 384
- 563 01 Lanškroun
- kontaktní osoba: Petr Chládek
- Dukelských hrdinů 989
- 563 01 Lanškroun
- kontaktní osoba: Ilona Hanzlíčková
- Dukelských hrdinů 989
- 563 01 Lanškroun
Praha
- Vrchlického 16
- 150 00 Praha 5 - Košíře
- Květnového povstání 26
- 103 00 Praha 10
Plzeňský kraj
- K Draganci 663
- 330 27 Vejprnice
Středočeský kraj
- Vrchlického 16
- 150 00 Praha 5 - Košíře
- Květnového povstání 26
- 103 00 Praha 10
Ústecký kraj
- kontaktní osoba: Pavel Peterka
- Karolíny Světlé 387/23
- 400 07 Ústí nad Labem
- kontaktní osoba: Michal Gula
- Mezibořská 745
- Litvínov 436 01
Zlínský kraj
- Vlčnov 531
- 687 61 Vlčnov
Kontaktní formulář
Uznávání záruční opravy:
U záručních oprav je nutné předložit kupní doklad nebo řádně vyplněný záruční list s vyplněným datem prodeje a razítkem prodejní organizace.
Bez předložení jednoho z těchto dokladů není možné uznat oprávněnost reklamace. Servisní organizace jsou oprávněny si před zahájením servisní opravy vyžádat zaslání řádně vyplněného záručního listu (např. e-mailem).
V případě, že má být posouzení reklamace provedeno v místě instalace výrobku (servisní výjezd), je nutné vyplnit žádost o servisní zásah a společně s kopií kupního nebo záručního dokladu zaslat servisní organizaci. Žádost o servisní zásah je ke stažení zde: https://www.sanela.cz/servis-ke-stazeni
Jestliže nebude doložen ani jeden doklad, nebude reklamace brána jako záruční a bude zákazníkovi vyúčtována.
Podmínkou pro uznání záruky je instalace zařízení provedená dle montážního návodu osobou způsobilou dle předpisů platných v místě instalace. Současně musí být dodrženy technické podmínky výrobce pro instalaci zařízení (správné napájecí napětí, prostředí, tlak vody v řadu, atd.) Veškeré záruční podmínky jsou uvedeny v záručním listu, který je součástí výrobku. U výrobků, u kterých není přikládán záruční list, je možné si jej stáhnout zde: https://www.sanela.cz/servis-ke-stazeni
Upozornění:
Výrobky z nerezového materiálu nesmí být ošetřovány prostředky obsahujícími chlór a jeho sloučeniny. Jejich použití způsobuje poškození povrchu. Používejte výhradně čisticí prostředky určené pro nerezové materiály!
Více informací k údržbě naleznete zde: https://www.sanela.cz/servis-ke-stazeni
Výrobce ručí 2 roky za kvalitu a bezvadnou funkci zařízení a 5 let za funkci řídící elektroniky. Na napájecí baterie, které jsou součástí výrobku, je záruka 6 měsíců. Záruční doba je počítána od data prodeje.
Délka záruky je uvedena na záručním listě, který je součástí výrobku. V případě, že není záruční list součástí výrobku, platí záruka 2 roky na zařízení, 6 měsíců na napájecí baterie.
Pro uplatnění prodloužené záruky je nutné předložit řádně vyplněný záruční list s logem „záruka 5 let“.